Thursday, December 16, 2010

Sekali Lagi, Berkaitan Rambut Aku

Hah, kini aku obses dengan rambut pula. Makin ramai yang menegur rambut aku. Paling latest, jam 12:15 tadi. Aku bersama mak dan abah aku pergi ke Agro Bank cawangan Banting untuk menguruskan pemindahan akaun aku. Punyalah lama tunggu urusan tu, tapi tak apa, duduk dalam tu sejuk. Sempatlah borak-borak dengan akak yang jaga kaunter tu.


Kakak tu yang mulakan perbualan, "cantik rambut adik, macam Hafiz AF lah, muka adik pun dah dekat sama dengan muka Hafiz". Apa lagi, kembanglah segala yang ada pada aku. Upsss, jangan fikir lain tau. Haha.. Situasi yang sunyi dalam bank tu terganggu dengan gelak aku yang tak ubah macam orang gila. Ya, memang pada mulanya, aku sangat rimas dengan rambut aku. Menggerbang macam cendawan, tapi tak macam DDR tau. Uh, tersebut sudah. Itulah lumrah manusia, tidak bersyukur dengan apa yang ada. Yang rambut lurus nak keriting. Yang keriting pula, nak luruskan rambut.

Hafiz AF
rambut aku tak ada lah panjang macam dia

*tapi, dah nak buka sekolah, kena lah potong rambut ni, sayang nya~

No comments:

Post a Comment