Thursday, December 9, 2010

Perodua Infinite?

8 Disember 2010, 11 pagi: Aku pergi ke PWTC bersama Akhyaar untuk mengunjungi pameran kereta antarabangsa (KLIMS). Dalam bebanyak kereta yang aku tengok, satu je kereta yang aku berkenan, dan menepati cita rasa aku, iaitu Perodua Infinite (concept car). Perodua Infinite merupakan kereta model Alza yang telah diubah suai. Aku harap sangat Perodua dapat memasarkan kereta tersebut..

Antara ciri Perodua Infinite yang aku berkenan:
1. sporty
2. speaker berlambak, dentam dentum
3. ada dock khas untuk iPad
4. banyak LCD, kat penyandar kepala pun ada
5. ada GPS
6. dan banyak lagi

kat bawah ni, aku sertakan beberapa gambar aku dan Perodua Infinite
Perodua Infinite dari pandangan hadapan.
nampak ganas kan?

sempat bergambar di hadapan Perodua Infinite

bahagian dalam Perodua Infinite (dashboard)
nampak maju kan?

bahagian dalam Perodua Infinite dari pandangan belakang
aku tekan like! haha.. macam ada je~

dapat merasa duduk dalam Perodua Infinite
empuk, selesa, bergaya.. haha..
kat sebelah aku tu ada iPad.. huhu..
*ok tak rambut aku macam tu???

*terima kasih kepada Akhyaar Kok atas sumbangan gambar-gambar di atas.
*nak tengok gambar lain? bolehlah kunjungi:

No comments:

Post a Comment