Sunday, September 18, 2011

Beli Keychain kat Central Market (CM)

Aku rindu gila kat akak keychain tu. Penat aku gelak melayan dia. Lepas aku siap order keychain tu, aku jalan-jalan lah sekitar CM. Dapat lah aku belikan Najwa secondhand.
yang biru tu aku punya, hitam najwa punya (Nokia 1280)

Lepas tu, aku lepak kat Restoran Es Teler77 (Juara Indonesia). Aku makan mie ayam pedas spesial. Macam biasa, pedas tu tak boleh tinggal. Cuba korang terbalikkan ejaan pedas tu, kan sedap jadinya.
mie ayam pedas spesial
Lepas makan, keluar je dari restoran tu, aku nampak pula gerai keropok lekor 'Leko-Leko (Keropok Lekor Terengganu)'. Spend lah RM5.00. Quite murah sebab mayonis yang dia letak sangat lah banyak. Beli dua bungkus. Satu untuk aku, satu untuk akak keychain. Saja nak belanja dia.
sedap kot keropok lekor ni. lembut~
Lepas tu, aku pergi balik kedai souvenir tu. "Awi, baru pukul 12.20 lah. Lagi sepuluh minit". Sebenarnya, aku just nak hantar keropok lekor tu. Belum puas pusing kat Central Market. Huhu, akak keychain suka, aku pun gembira. Lepas aku hulur keropok lekor tu, aku pusing-pusing bahagian dalam Central Market. Mencari kedai software yang biasa aku pergi. Tapi tak jumpa. Mungkin kedai tu dah pindah.

Lepas 10 minit, aku pergi semula kedai akak keychain. Dia tengah hias something. Dia tanya nama aku. Lepas tu, dia tulis nama aku kat atas benda tu. Sangatlah comel. Lepas selesai urusan, aku balik dengan hati yang gumbira!!!
antara keychain yang aku beli, semuanya sepuluh



ni dia yang aku kata comel tu. akak keychain tu bagi hadiah
nama aku tertulis atas benda comel tu
ada ucapan kat bawahnya. 'terima kasih, lenyapkan mimpi ngeri kenangan pahit biarlah berlalu pergi'


*apa lah nama akak tu eh?
*kalau tak silap, ni dah kali ke empat aku beli souvenir kat kedai akak keychain

No comments:

Post a Comment